Jag har fått en läxa!


2013-01-16 @ 20:58:37

Det känns nästan lite grann som att gå i skolan igen nu strax över 10 år sedan studenten.

Idag hade jag möte med tsl coachen igen och fick minsann med mig "läxor" hem. Jag för nu ska jag försöka ägna kvällarna till att skriva ett cv- som jag sedan ska maila till coachen så han kan kolla igenom det. Inte nog med det- ett personligt brev ska oxå göras.

men ikväll är det självklart mästerkocken som gäller så"pluggandet" får vänta! Får ta och fixa lite imorn efter jag varit och boxats med sis på gymmet. Skönt att avreagera sig lite ska det bli- får se om jag blir lika blå om händerna som sist ;)

ha en fin kväll ❤







Kommentarer
Postat av: ♥♥ Melissas Prinsar ♥♥

är de samma sak som en jobb coach? jag går till en å har oxå fått såna små läxor som dig skriva CV osv =)
hur tycker du de är med en sån coach?

2013-01-17 @ 10:41:08
URL: http://www.melissasprinsar.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback