Konstigt hur det blir!


2013-01-06 @ 09:30:00

Vi satt och pratade lite om sjukdomar igår med A's bror och fru eftersom båda våra familjer var sjuka en del innan jul. Vi kom även in på magsjuka.. Och då sade jag något jag ångrar- att vi än sålänge klarat oss. Bara för det så kräktes Leila flera gånger igårkväll när vi var bortbjudna hos min syster med familj :( så himla träligt det känns. Hoppas inte att alla blev smittade nu!

Än sålänge har vi andra tre klarat oss. Var så synd om Leila igår- hon var såå ledsen och rädd min lilla tjej ❤

Inatt har vi fått dela på oss. A har sovit inne med Leila i Elliotts säng och Elliott och jag har sovit i våran. Elliott var så mysig när vi vaknade förut; han strök mig på kinden och sade "jag tycker du är söt mamma" precis vad som behövdes mitt i allt elände som pågår just nu ❤







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback