Kvällen igår.


2013-01-20 @ 10:35:24
Sent igår eftermiddag lämnade vi av barnen hos deras mormor och morfar. Sedan åkte vi mot destination Jönköping. Först stannade vi på A6 för att uppdatera barnens garderober lite grann. Leila hade knappt några byxor och Elliott dåligt med långärmade t-shirtar. Så vi köpte två par mjukisbyxor och ett par leggins till Leila och två par långärmade t-shirts till Elliott. Hittade även till min glädje ett par gummistövlar till Leila. Letade hur mkt som helst precis där innan det blev vinter men det var slut på vanliga överallt och fanns bara fodrade. Nu hittade jag på Stadium till halva reapriset. Ett par gummistövlar för 65:- kändes mer än överkomligt ;)
 
Efter lite strosande så begav vi oss in mot stan för att göra ett besök på Jensen's Böfhus. Där åt vi gott. Tog en favorit oxfilé och det var hur gott som helst! Sedan blev det även ett biobesök.Såg på Gangster Squad och den var riktigt spännande och bra tycker jag. Det är så himla skönt att som småbarnsföräldrar ibland komma bort från vardagen och bara hitta på nåt som par..utan barn. guld värt! När vi kom hem sov barnen så gott så ( och de snälla barnvakterna med nästan tror jag)
 
 






Kommentarer
Postat av: LILITH - boktokig mamma med Borderline

De där små stunderna utan barnen är så otroligt viktiga.

2013-01-20 @ 16:33:15
URL: http://lilith.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback