Lördagen när den är som bäst.


2013-01-26 @ 13:21:00

Har precis hamnat i matkoma i soffan. Orkade inte ställa mig och laga nån lunch (saknade idéer till nåt o laga med andra ord) så åkte och köpte 2 pizzor som familjen delade på (blev över tillo med). Fy vad hemskt lat jag är! Lär bli en promenad när maten sjunkit om en stund ;)


Barnen de har infunnit sig i deras favoritläge såhär på lördagen; framför tv'n med varsin skål bilargodis. Själv förstår jag inte hur de orkar äta det nu ;)

 

ha en fin lördag ❤







Kommentarer
Postat av: sara- mamma till Viggo och Harry<3

Så himla söta dom är Emelie :) Har en liten fråga till dig, är du duktig på att fixa design på blogg? Vill mest byta ut mina bilder som jag haft över ett år nu..Om du har lust? Kram

2013-01-26 @ 14:05:43
URL: http://baramitthjarta.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback