Och en vinnare är utsedd (försenad sådan)


2013-01-06 @ 21:41:15
Ni får ursäkta att jag inte har tillkännagett vinnaren av ett presentkort på 200:- från miinto.se . Det har varit väldans rörigt här hemmavid som jag nämnt tidigar på sistone...mycket som gjort att man inte hunnit med att fixa och inte haft orken till att fixa =/ Dessutom så hade prenumrationen på antiviruset gått ut på datorn här hemma och jag har inte hunnit/orkat fidxa detta. Men ikväll tog jag mig allt i kragen.
 
Ber så hemskt mkt om ursäkt tusen gånger om!
 
I vilket fall som helst så är en vinnare utsedd och vinnaren blev...
 
Veronica
 
 
ett stort grattis till dig- kommer strax att kontakta dig via mailen och sedan kommer jag att ge företaget din adress.
 
Ett stort tack till miinto och de deltagande!






Kommentarer
Postat av: Solveig Lundin

Rörigt, haha du är gullig du. Vardagen i ett nötskall.
Här har jag visst missat en tävlig ser jag, har varit borta från blogg världen ett tag.
Men nu är hon tillbaka :))

Svar: Ja, har varit en del tråkigheter som hänt pm man säger så :( jamen.. håll utkik ifall det kommer upp nåt nytt inom snar framtid då ;)Härligt att höra från dig, kramis
Emelie

2013-01-08 @ 09:59:52
URL: http://lillboda.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback