Och tisdagen börjar med lite...tur.


2013-01-29 @ 10:06:00

Det var värst vad allt kan vända fort för att det ska kunna bli en riktigt bra dag :)

För det första så är Leila fortfarande feberfri :)
Sedan så har jag fått mail från tsl coachen- generellt var det ett bra cv behövde bara ändra lite på själva utseendet.


Och sedan har något jag länge spanat in och velat göra blivit en möjlighet- bara sådär dök det upp en lucka. helt amazing (mer om det sistnämnda får ni höra senare, men har iaf investerat 990:- i nåt)

Borde nästan köpa en trisslott ju ;)







Kommentarer
Postat av: Carolina

Härligt när det vänder :-) kram

2013-01-29 @ 10:33:27
URL: http://carolina1979.se
Postat av: ✫ Fru Eriksson

Jaa...Köp en trisslott :)
Kan berätta för dig att jag träffade på min granntjej som klagade över pengar & jag sa du får spela på nåt...Nää,sa hon men jag kanske skulle göra det eller iallefall köpa en trisslott..Jaaa,sa jag..

Vet du...Hon gjorde det & vann 25 tusen i 25 år!!!!

/Kram
/Kram

2013-01-29 @ 14:27:17
URL: http://frunsblogg.blogspot.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback