Slut i rutan och ni kikar väl in imorgon?


2013-01-29 @ 21:09:00
Då var det slutkikat på Hart of Dixie för denna gången. För ikväll var det säsongsavslutning på denna underbara serie. Vet inte varför men jag fullkomligt älskar den! Frågan är vad man ska se på varje tisdag nu istället.
 
I ärlighetens namn så tänkte faktiskt jag ta och gå och lägga mig snart. Det har varit många röriga nätter nu när Leila varit sjuk. Förhoppningsvis är dessa över- men det är bäst att lägga sig tidigt eftersom man ska jobba imorgon. Det bästa är att jag ikväll inte behöver ha dåligt samvete över att lägga mig tidigt. För sambon är ändå iväg och tränar och är inte hemma förrän halv elva typ ;)
 
Imorgon kommer ni att få veta två trevliga saker så håll utkik under dagens gång!
 
 
ha en fortsatt trevlig kväll ♥






Kommentarer
Postat av: Jenny

Håller med dig om att Hart of Dixie är en kanonbra serie!!

2013-01-30 @ 18:25:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback