Smådeppig morsa säger godnatt ❤


2013-01-28 @ 21:49:15
Nu går det inte att få ut nåt mer vettigt ur denna halvdåliga dag inte :(  Inte fick jag något svar från coachen om vad han tyckte om cv/personligt brev. Känner mig lite smådeppig över att dagen man fasat över börjar närma sig och inget står klart. Vill ha allt förberett och klart i god tid så jag kan börja söka jobb. Sedan hade jag lite andra funderingar som jag helst vill prata med jobbcoachen om nu ju.
 
 
Lillan hade fortfarande feber idag med- stackars Leila. Man märker hur medtagen hon är. Det har ju ändå hållt på sedan i onsdags kväll. Gör ont i mammahjärtat när man ser dom dåliga och man inte kan göra så mkt åt det. kärlek och mys är det enda jag kan bistå med :( och det har inte räckt dessa dagar ❤
 
 
Nä nu får det vara slut på sjukdomar och annat deppelände- hoppas att lillan vaknar feberfri imorgon så kan få va sitt vanliga jag och leka och busa som vanligt igen!
 
 
godnatt fina ❤
 
 
 
 






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback