Att inte respektera andras saker.


2013-07-29 @ 21:59:38

Jag är lite irriterad just nu måste jag erkänna. Och det är en himla tur att Elliott slapp att bli ledsen.

Elliott har haft sin springcykel ståendes på framsidan (en sån där grön från biltema) så han lätt kan hämta den när han är ute om han vill ha den.

Imorse när A skulle till jobbet så hittade han Elliotts springcykel en bra bit längre bort på trottoaren. Med andra ord har NÅGON gått in i våran trädgård och bestämt sig för att sno/testa våran sons leksak.

Jag fattar inte vad det är för fel på folk faktiskt. Trodde ändå att man kunde lita på folk så mycket på folk som bor i detta område/går förbi så att de inte springer in i ens trädgård och tar saker.

Fick nästan en känsla av att det kan ha varit några ungdomar som kanske festat lite och fått för sig att sno den för att testa. För det var knappt nån luft kvar nu. Men det är ingen ursäkt! Hur är man funtad om man som ungdom/vuxen går in i nån annans trädgård och snor en leksak för en pojke på knappt fem år bara för att det är en rolig grej att testa på fyllan?

Nåja, vet ju inte hur det egentligen ligger till och är glad över att Elliotts cykel fick komma tillbaka utan att han märkte något iaf! Jag är mest irriterad på att nån varit inne o snokat på framsidan i våran trädgård! Sånt gör man inte!!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback