Borta bra men hemma bäst


2013-07-20 @ 22:47:18

Nu är vi äntligen hemma på östgötsk mark igen!var kanonväder på Öland idag med så vi lämnade lägenheten ren och fin vid halv elva och solade och badade sedan till vi åkte hem vid fem.

Leila var så trött så hon somnade redan i Borgholm och sov ända till Vetlanda sär vi stannade och åt. Dilemmat med detta är självklart nu att hon ligger bredvid mig här i sängen och vägrar somna bara för att jag är så trött efter en vecka men minimalt utrymme i en stekhet liten lägenhet ;) (barnen har då iaf kunnat sova som tur är)

Elliott var sååå glad när vi parkerade här utanför för nån timma sedan. Först fick han se att det ska komma en monstertruck show hit om nån vecka- och sedan så var han så nöjd över att va hemma igen. "Jag älskar mitt hem" utbrast han.

Nä, nu ska jag inte babbla mer...är så trött. Godnatt från mig och lillfisan som vägrar sova ❤







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback