En rolig tripp...


2013-07-02 @ 21:40:00

För några dagar sedan hörde Sofia av sig och undrade om vi skulle hitta på något idag. Så barnen och jag hoppade in i bilen i förmiddags och begav oss till Linköping för att möta upp Sofia och hennes kidz för lite lek på busfabriken.

Första besöket på busfabriken och besöket fick mer än väl godkänt av barnen. Elliott ville knappt inte åka hem- och pratade genast om att han ville åka dit igen såfort vi hade satt oss i bilen. Och sedan var han ju så glad över att han hade fått en ny kompis i Oliwer.

Själv tyckte jag att det var trevligt på busfabriken med- var ju så kul att få träffa Sofia och hennes söta barn. Dock tycker väl jag om man jämför med Bill och Bull- att de kunde ha mer sittplatser intill lekgrejorna. Kändes som allt var så rörigt på något sätt. Man är ju van vid att kunna sitta intill där barnen leker så man har koll. Blev lite chockad när jag såg att någon pappa hade lagt sig i en hel soffa,och när några föräldrar hade tagit med sig böcker som de satt och läste. Avkoppling på en Lekland? Jomen tjena!

Tack för idag ❤







Kommentarer
Postat av: Sara - mamma till Hugo

Hugo och jag var ju där för nån månad sedan. Hugo älskade också det och tjatar om att åka dit igen :-) Men jag var minsann en aktiv förälder som var med och lekte i princip överallt ;-) Det var ju kul :-)

2013-07-02 @ 21:54:27
URL: http://elmeshult.wordpress.com
Postat av: Carolina

Så mysigt ni verkar ha haft :-) Kram

2013-07-02 @ 22:04:46
URL: http://carolina1979.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback