Era skatj###ar


2013-07-13 @ 07:06:15

Jag verkligen hatar dessa stora feta skator som håller till hemma hos oss just nu. Jag skojar inte- de måste ha muterat eller på något sätt måste nån skata haft ihop det med en katt. För fy vad stora de är- nästan större än en katt.

Och fy vad de väsnas- det är inget sött kvitter där inte. Låter snarare som när en katt spyr, eller som en hes kärring. Och alltid vid 4-5 på morgonen.

Imorse låg jag till och med och funderade på att skaffa ett soft airgun när det lät som det var en miljon skator som klättrade runt och var allmänt klumpiga på hustaket och stuprännorna.

Var på väg ut i linne och trosor med barnens vattenpistoler för att spruta vatten på dom. Men hindrade mig snabbt med tanke på klädseln (ifall mån skulle se mig) och sedan hade de säkert skitit ner mig totalt.

Nä fy vad jag hatar dom!!!

//en trött morsa









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback