Vad har hänt?


2013-07-01 @ 10:35:00

Vågar ju knappt att erkänna/berätta för er vad jag gjorde för dumheter i morse. Jodå, tog på mig träningskläderna och drog fram mitt hemmagym.

mHar nog inte tränat på typ två månader tror jag. Tappade inspirationen och gnistan när jag hade halsfluss sist och sedan kom gnistan inte tillbaka igen.

Men nu kanske det är ett steg i rätt riktning?

Tänker inte hålla på att väga kost och greja nu; det är ett som är säkert. Men ska försöka äta mkt proteiner, en del kolhydrater och lite fett. Mycket grönsaker såklart. Sen måste man ju unna sig ibland- nu när det är semester. Men träning är iaf A och O.

Den bästa träningen är ju den som blir av. Oavsett om det är styrkepass eller pw just nu.







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback