Deprimerande


2013-06-28 @ 09:16:33

Det är verkligen deprimerande att ha semester när ingen annan har. Sambon har typ spenderat 60 timmar på jobbet denna vecka och inte direkt orkat hitta på något när han kommit hem.

Och detta regnande- idag är det iaf sol. Men vad hittar man på själv med två busiga barn som jämt ska springa åt varsitt håll då? Jag hade ju gärna hittat på sånt som Kolmården och Skara sommarland...men vet att det skulle bli kaos att åka själv med båda.

Nä idag måste det hända något- blir tokig på att gå hemma och bara göra massa nytta hela tiden. Som igår städade jag bilen, nu på morgonen har jag städat huset, snart ska jag klippa gräset. O sen det där med att bädda barnens sängar sjuttioelva miljoner gånger om dagen? Hallå- vad sysslar dom med? O ett helt hav av leksaker och lego på golvet som ser likadant ut efter jag plockar undan och städat :(

Nää...något måste vi göra idag...annars bryter jag ihop helt!

Dagens i-landsproblem ;)







Kommentarer
Postat av: Eva

Men du, varför städar du upp barnens leksaker? Milo och neah får alltid städa själva. Det är ju inte jag som stökar till :)
/Eva

2013-07-02 @ 17:08:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback