Veckans sommarbloggare v26- Linda


2013-06-24 @ 07:24:00
Linda heter jag, är 33 år gammal och bor 3 mil söder om Stockholm tillsammans med min familj som består av mina barn på 4 och 7 år, en man och 2 dvärgvädurskaniner.  

Jag har fått äran att gästblogga om mitt liv med träning, heltidsjobb och familjelivet och hur jag får ihop allt. På vardagarna arbetar jag heltid på en revisionsbyrå och på fritiden är jag, utöver min egen träning 4-6 ggr/v, även engagerad i barnens olika aktiviteter såsom ishockey och fotboll. Även min man har träningen som ett stort intresse vilket innebär att vi är en väldigt aktiv familj.
 
Jag springer mycket sommartid och på vintern åker jag längdskidor. Att som 2-barns mamma vara i sitt livs form vid 33- års ålder känns jättekul och det är även det som jag vill förmedla med min blogg, att alla kan, att tiden finns - det gäller bara att prioritera. För mig är det inte viktigast att vara snabbast eller starkast. Det handlar för mig om att må bra i det du är och gör och gör man det kan man komma hur långt som helst. Vi är alla olika och har olika mål och det är något som måste respekteras. De träningsprogram som jag delar med mig av på min blogg, och det du kommer att få ta del av här på bloggen imorgon, är sådana som även den mest stressade småbarnsförälderna hinner med mellan dagislämningar, bajsblöjor och gnälliga tweenies som tycker att allt är tråkigt.  

http://lindakw.files.wordpress.com/2013/06/20130603-223220.jpg
 
Hälsningar,
Linda

http://lindakw.com
 
(vill du bli veckans sommarbloggare? kika in här)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback