Fredagsmys deluxe.


2013-03-22 @ 17:15:00

Hej mina kära vänner- äntligen är fredagen här. Älskar fredagar då man ju faktiskt har hela helgen framför sig. Kom nyss hem från en liten mysfika med barnens mormor och mostrar.

Nu sitter Leila och jag här i soffan och myser lite grann medan pojkarna handlar. Elliott ska på kalas imorn så de skulle ändå fram till byn och handla- och då fick de ta Ica med.

Ikväll blir det fredagsmys deluxe. Vi ska mysa som om det vore lördag eftersom jag inte är hemma imorn kväll. Först god mat, sedan lite godis (till och med kag ska äta har jag bestämt) och så får jag väl offra mig och kolla på Sverigematchen ikväll med. Måste kika och se så klänningen jag tänkte ha imorn sitter uppe med ;)

Ska du kolla på matchen ikväll?







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback