mamman har piffat till sig...


2013-03-21 @ 20:48:07

Vilken mysig dag det varit. När vi kom hem från jobb/dagis åkte jag till gymmet o tränade. När jag väl kom hem var fam L här och hjälpte A att sätta upp vår nya tv som vi köpte i söndags. Blev kanonbra :)

Efter detta bjöd vi alla på Burger king mat som tack för hjälpen. Var uppskattat. Själv åt jag mellanmål precis innan så ska äta sen middag nu.

Har för övrigt haft min fina syster här ikväll- hon har hjälpt mig att fixa till naglarna inför helgens bravader ;) i helgen blir det ju mammalyx deluxe då jag åker på bloggminglet ses vi där?

Ha en fin kväll ❤








Kommentarer
Postat av: Annika - drömmen om 11 barn

Vore lite lustigt om vi inte skulle ses där ;)

2013-03-22 @ 00:05:11
URL: http://nilssonpettersson.blogg.se
Postat av: ♥ Sojkas framtid ♥

Åh jag vill också på något! :) Men det får bli längre fram! Mycket nu ju. :) kram

2013-03-22 @ 10:25:26
URL: http://blogg.alltforforaldrar.se/sojka/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback