Deppig rastlös och uttråkad?


2013-05-19 @ 19:17:30

Herregud vilka humörsvängningar man kan ha. För några dagar sedan var man glad över att sommaren äntligen verkade komma. Idag deppar man för art regnet kommit.

Inget att undra på att man går ner sig ;) nä men allvarligt så är jag grymt trött på att jag inte får träna. Blir tokig! Penicillin suger på ett sätt även om det gör susen. Tränar jag inte så blir det ju så med att kosten inte funkar. I alla galonet för mig. Tränar jag så sköter jag kosten- gör jag det inte så vips åker det in massa skräp i kroppen. Och dålig mat påverkar ens mående mer än msn snar har jag märkt.

Imorgon är det jag som försöker sköta kosten bättre- och promenera är ju inte att träna. Eller hur?

Ha en fin kväll







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback