Jag saknar't


2013-05-30 @ 06:06:44

Måste motvilligt erkänna att jag hamnat i en svacka. En sån där jobbig svacka. Man planerar på morgonen att man ska träna när man kommer hem. Gör man det? Nej, efter att ha jobbat och slitit med kroppen hela dagen är man precis slut nu när det blir då varmt på tvätteriet med.
Och sedan har vi ju den där lilla som börjat vakna vid 5 om mornarna med- och ibland mitt i natten. Dåligt med sömn=trött mamma! Imorse tänkte jag träna om jag ändå vaknade vid 5...men då vaknade lillan med då blev ingen tur till gymmet.

Önskar jag hade all ork i världen och att jag kunde sköta mig som jag gjorde förut. Men detta är visst omöjligt just nu.

Ge mig motivation och inspiration tack!!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback