Man bara längtar


2013-05-16 @ 08:04:18

Likt ett barn på julafton så går jag och halvt längtar ihjäl mig till nästa vecka. Och nu undrar ni såklart varför? Om jag säger bilar, muskulösa svettiga grabbar så kan nog några av er kanske förstå vad jag menar?

För nästa vecka har fast and furious 6 premiär på biografer runtom i Sverige. Så himla underbart! Har sett alla filmerna (några av dom om och om igen) och tycker att alla är asbra (möjligtvis är Tokyo drift lite sämre). Så kul att se vin diesel och Paul Walker igen...inget fel med att titta på dom i ett par timmar :)

Hoppas innerligt att vi kan åka och kolla in denna på bio!







Kommentarer
Postat av: Emma

Vi väntar också här hemma haha! :D Sjukt bra filmer :D

2013-05-16 @ 13:26:22
URL: http://emmakjellstrand.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback