sommarfeeling.


2013-05-05 @ 20:02:15
Hej kära vänner. Vilken härlig dag det varit idag- med sol och värme. Och varmare ska det bli ryktas det om. Det gillar vi =)
 
Idag har jag äntligen känt mig riktigt bra och okej igen. Åkte på någon envist elak bakterie som gjort att jag sprungit mellan soffan/sängen och toaletten (inget kräks-bara andra änden) inte kunnat äta något utan spring. Magsjuka i all ära- det vet man ju ändå att det oftast går över snabbt (iofs är det jobbigt när hela familjen drabbas av sånt- och att det smittar) men detta har varit såå jobbigt och det har gjort ont i magen på ett helt annat ondare sätt - man har trott att man varit okej igen och sedan har det kommit bakslag på bakslag ;)
 
Men som sagt- nu är det bättre. Och känner mig piggare igen efter att fått sova hela natten och fått en sovmorgon plus att ha fått behålla allt jag ätit =) vi har till och med gått en liten promenad på förmiddagen. Det ni!
 
Så nu i några dagar blir det att försöka få tillbaka lite matvanor och aptit igen. Sedan ska jag försöka mig på att köra mitt vanliga igen med kosten och träningen.
 
Annars så har det gått framåt med altanrivandet ytterligare en dag. Idag fick sambon ner taket och nu är det bara lite reglar och sånt kvar =) Sedan är det väl såsmåningom dags att lägga lite trätrall.
 
hoppas ni alla haft en riktigt bra dag!

 






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback