Att trotsa...


2013-11-15 @ 21:49:35
godkväll kära läsare. Ligger i soffan framför kaminen och myser. Sambon glor på fotboll och måste erkänna att jag smågluttat lite emellanåt jag med.
 
idag har jag gett mig själv lite vila från träningen. fick en stor blåsa på stortån efter en pw i förrgår. och den känns som bara den. När jag springer går det fint- men när jag går gör det ont. Och springa tänkte jag inte göra varje dag- tänkte mig mer varannan löpning- o de andra dagarna pw- så får hoppas att blåsan försvinner. Kör ju givetvis styrka med så :)
 
på löprundan igår trotsade jag blåsan insåg jag att jag faktiskt skulle slå mitt personliga bästa- höll på o dö av förvåning när jag slog det med över 3 minuter. Inte illa för en nybörjare att löpa 5 km på 26:50 inte ;)
 
nu nu är det nya mål- nya utmaningar som gäller...men först bort med denna 
 
 






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback