Tankar känslor och rädslor!


2013-11-26 @ 06:22:31
Just nu pågår något av ett virrvarr i mitt huvud. Det är mycket att tänka på- mycket man måste ta hänsyn till och så vidare. Det är inte alltid lätt att sadla om och börja om. 

Vad ska jag göra- vad vill jag göra- o passar det med barn o allt?

Sen har vi den där rädslan- att lämna det som känts tryggt..det som funnits där i så många år. Men nu börjar verkligheten komma ikapp o nu måste jag ta tag i det. 

Att bli mellan två jobb- och att snart fylla 30 det är inte lätt det 😉







Kommentarer
Postat av: Sofie

Jag vet känslan. Jag blev av med jobbet jag haft i 7 år, ca en månad innan jag fyllde 30.
Min första dag som arbetsbefriad var just på min 30 år dag.
Det var tufft. Vart deppig. Men beslöt mig för att ta det som en semester ( med barnen på förskolan) och bara ta reda på vad JAG ville. Sökte iof ett jobb en månad senare, och fick det.
Så mirakel händer. :)
Tror på dig gumman.
Tro på dig själv.

Svar: Tack för din fina kommentar ❤️ känns rätt vemodigt efter 9 år på samma ställe..usch. Hör får barnen gå 15h i veckan när föräldern är arbetslös.. Så blir inte direkt att hitta på några större projekt.
Hoppas på att ha sån tur som du haft .

Kramar
Emelie

2013-11-26 @ 08:16:26
URL: http://sanningensrum.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback