verkligheten är snart här...


2013-11-29 @ 22:43:00
 
Snart är den här.... den där bistra tråkiga verkligheten som faktiskt kommer vara ett faktum inom en snar framtid. Fatta att efter nio år måste man tänka om igen. Att kunna ha de där rutinerna man haft varje morgon i nio år kommer snart inte vara en självklarhet längre. Nä, nu kommer jag vara en av alla dom- alla dom som är ute och söker och letar varje dag. En av dom som kommer göra allt som finns i ens makt för att kunna hitta jobb. Ett jobb som faktiskt passar en mamma med småbarnsfamilj!? Finns det sådana?  Jag hoppas innerligt det- med detta menar jag mest ett jobb utan helgjobb.
 
Så arbetsförmedlingen- platsbanken...soon  I will come. snart får ni stå ut mig mig dag och natt ;)
 
vågar jag erkänna att jag faktiskt testsökt ett jobb under tiden? Kommer inte ha en chans att få det- men söka kan man ju göra för att skaffa sig erfarenhet/uppfattning om hur det fungerar.
 
känner du nån som behöver anställa så får du ju såklart höra av dig- är tacksam för tips.
 






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback