Beroendeframkallande


2013-10-30 @ 10:54:00
Här fortsätter VAB:andet idag med. Leila hade feber igår eftermiddag igen- men idag är hon feberfri så nu håller jag tummarna för att det blir jobb/dagis imorn för oss tjejer.
 
För A går det väl framåt med- eller åtminstone trodde vi det tills idag. igår morse åt han sin sista receptbelagda smärtstillande medicin. Idag har han skitont igen.
Så nu har han fått citodon utskrivet och jag blir nervös bara av att höra namnet. det är ju jättebra att han får något mot smärtan- men citodon har jag bara hört negativt om. Folk som typ blivit "höga" "berusade" spytt som grisar...och framförallt är det väldigt beroendeframkallande (o narkotikaklassat). Så nu gäller det att ha koll på karln ;)
 
en en annan sak som är beroendeframkallande är ju den där tantsnusk boken jag läser. Började med den igår- o är beroende nu!
 
 






Kommentarer
Postat av: ♥ Sojka ♥

Ja jag trodde ju aldrig att jag skulle förlora jobbet i februari har jag varit anställd i 6 år på det stället. Men det ser tyvärr inte ljust ut för företaget. Men men jag har en hel del kvar på föräldraledigheten att fundera och att söka nytt jobb.
Lider med dig med! Verkligen trist att du också har det så. Vad har du själv för planer då?
kram

2013-10-30 @ 14:20:27
URL: http://sojka.nu
Postat av: Malin - allt och lite annat

Hoppas han blir bättre med citodon och inte får några läskiga biverkningar!

Jag har inte läst de böckerna ännu men är väldigt nyfiken på dem så de står på önskelistan! :)

2013-10-30 @ 20:32:57
URL: http://alltochliteannat.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback