En tants högsta önskan


2013-10-21 @ 21:08:00
Tänk att jag fyller 30 år eller "tant" snart. Helt otroligt. Jag har alltid tänkt och känt (eller förr innan man själv skaffade barn och allt) att när man är 30 år har man allt avklarat (alltså att man är gift, har hus och har skaffat alla barn man vill ha) och att man börjar bli gammal vid 30. 
 
Men som sagt- detta var ju en del år sedan. Nu ser jag inte att fylla 30 år som något hemskt inte. Vi blir ju alla äldre. 
 
Något som tant verkligen önskar sig just nu är något som verkligen är till mig själv. Något lyxigt. Något jag aldrig skulle unna mig själv att köpa.
 
ja, en tirapunjiväska står verkligen högst upp på min lista. Vill haa...
 






Kommentarer
Postat av: Hanna Of Sweden

haha... samma tankar och känslor här! har fortfarande megaångest och 30-årskris trots att jag fyllde i januari. förhoppningsvis går det över lagom till 31-årsdagen! ;)

när fyller du?

kram

2013-10-24 @ 20:29:58
URL: http://hannaofsweden.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback