Min sanning


2013-10-03 @ 06:12:49
det är inte lätt att vakna upp vissa mornar. När slutet av en arbetsvecka närmar sig känner man sig allt lite trött. Idag känner jag mig dödstrött typ. Men kanske piggnar man till när man varit vaken en stund?
 
uschaan, mörk under ögonen..näsan känns dubbelt så stor eftersom det varit kallt inatt så är den typ fylld av snoor. Nope- det blir inget smink på jobbet idag heller. Det är ju ingen modevisning att jobba direkt ju- specielkr inte när man ska bli svettig (Är ju typ tropiskt klimat på jobbet- mens skönt o slippa frysa när vintern kommer)
 
Men vet ni vad?imorgon då måste jag slänga på massa med smink. annars kommer nog alla härliga bloggmamas jag ska träffa bli riktigt rädda för mig..haha! Mina arbetskollegor är ju iaf som tur är vana vid mitt feja nu ;)
 
bloggmiddagen imorn :) tummen upp. Nu kickar vi igång denna dagen med då.godmorgon
 
 
 






Kommentarer
Postat av: Anneli

Hej tjejen! Grattis till vinst i min blogg :)

http://vanitas.blogg.se/2013/october/vinnarna-av-limited-edition-burkarna-fran-nivea-ar.html

Ha en mysig helg! Kram :)

2013-10-04 @ 00:21:03
URL: http://vanitas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback