En ovanlig syn och känsla


2013-09-26 @ 19:55:00
Det är helt otroligt vad det är det lilla som gör det ibland. Idag duschade jag och körde med favvoschampot och balsamet som jag gjort förr. Men idag fönade jag inte håret och satte inte upp det heller som jag brukar göra när jag duschat...lät det istället lufttorka. Och vilken skillnad det är att ha håret utsläppt när det är nyduschat utan att fönats eller liknande. 
 
Det det är så glansigt och känns ju bara så himla lent. Förra veckan var mitt hår ett enda trassel och torrt som bara den med tanke på att man bara badade hela dagarna. Sedan hade jag med mig sämsta schampot och balsamet ever (var ju smidigt för de var lite mindre förpackningar).
 
o så har jag gått runt som en slashas här hemma sedan i söndags med mjukisar och håret konstant uppsatt (För vem orkar bry sig när man ändå går hemmavid hela dagarna när man VABAr?). Var riktigt ovant att helt plötsligt ha nedsläppt hår.
 
 
Jag tänker absolut inte byta schampo/balsam. Har använt wellas pro series volume produkter länge nu. Och de sviker aldrig :)
 
Vilket märke har du på dina hårprodukter?
 
 






Kommentarer
Postat av: Hanna♥

har också haft de schampoot och balasamet förut:)

Svar: Visst är de kanon?
Emelie

2013-09-28 @ 15:23:49
URL: http://hannanereps.blogg.se/
Postat av: Kajsa Johansson

Jag använder schwarzkopf produkter och har gjort det regelbundet i ca ett halvår nu :)

Svar: Har testat schwarzkopf nån gång med. Körde på den rosa ett tag. Men sen kom wella ut o jag testade det och vart mer nöjd med wella. Ha en fin kväll❤️
Emelie

2013-09-28 @ 15:34:58
URL: http://kkajsajohansson.blogg.se/
Postat av: Matilda

Jag använder också wella, stora klumpiga förpackningar för färgat hår ;) fantastiska men osmidiga ;)

Svar: Ja visst är det klumpiga förpackningar...men såå bra
Emelie

2013-09-28 @ 15:40:04
URL: http://matildasavelind.blogg.se
Postat av: rememberthiis.blogg.se

Så fint :)

2013-09-28 @ 15:54:38
URL: http://rememberthiis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback