Plötsligt händer det...


2013-09-22 @ 21:36:26
Var bakom sis i kön på Ica idag- och hon köpte två triss. Givetvis kände jag för att köpa ett par med när jag såg att hon köpte. När jag skrapade fick jag fram 3 st på 150:- och när jag skulle skrapa den sista rutan så tänkte jag att det kunde va kul om det stod x2 i alla fall. Men då stod det faktiskt x5 istället.
 
blev såå glad! Även om det inte är så stort belopp så är det det lilla som gör det. Nu ska jag lägga undan 600:- till en ny jacka till mig själv och sedan köpa nya lotter för resten tror jag 😉
 
hade det varit 100 000:- eller 1000 000:- så hade jag nog åkt till Turkiet igen- och shoppat som en tok på gekås...kanske överraskat syskonen med nån tripp ❤️ Gjort iordning vardagsrummet.
 
vad skulle du göra om du vann 1 miljon?
 
 






Kommentarer
Postat av: SoffiZ

Wooohooo! Grattis!!

2013-09-22 @ 22:02:26
URL: http://SoffiZ.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback