Tråkigt!!


2013-09-01 @ 20:22:58

Det händer inte så mycket härinne just nu. Anledningen till detta är väl att det känns som att man inte vill bli en sån där som varje dag typ börjar ett inlägg med " idag har vi gjort det här och det här " då kan det likagärna kvitta känner jag. Saknar inspiration och blogglädje just nu...bara grämer mig för en sak- samma sak som grämt mig hela sommaren! Den där förbaskade altanen som ALDRIG blir klar.

Trallen är iaf lagd- men resten då? Kommer börja snöa innan det ens blivit klart! Någon som vill hjälpa till att resa en altanstomme,haha!

Tur att vi åker utrikes en sväng snart ;) då kanske jag får min inspiration/glädje tillbaka?

Kan ju avsluta med o berätta att Elliott kom hem med en sur och besviken min efter sin första fotbollsträning (jag trodde det var för hans pappa åkte iväg utan honom)När jag frågade vad det var fick jag svaret: "jag gjorde inget mål". Sötnöten ❤

Hoppas ni alla haft en mysig helg ❤❤







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback