Hur en människa förstör ens självförtroende direkt!


2014-02-07 @ 20:59:29
Jag blir bara så ledsen och så upprörd nu nöt jag tänker på det. Vi fyra stycken- två par som åker ihop för att äntligen komma iväg och ha lite kul utan barn o bara koppla av. 

Och så kommer det en människa som inte känner oss för fem öre och sitter med oss vid bordet och säger till min sambo att han har valt fel tjej för hon tycker om den andra tjejen vi är i sällskap med  bättre än mig öppet inför mig dessutom. 

Att de andra två vi är i sällskap med är mycket lättsammare- trots att jag inte varit annat än trevlig och haft en riktigt rolig och trevlig dialog med henne innan (trodde jag ja)

 Fy fan vad arg och ledsen jag blev. Funkar en helt normal människa så? Att sittaAtt försöka bryta upp två par som umgåtts länge o att sedan försöka förstöra för ett enskilt par?

Inte nog med att jag redan tampas med dåligt självförtroende- den enda lilla gnutta antydan jag ens hade tillsjälvförtroende  försvann direkt! 






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback