när karl'n köper smink.


2014-02-04 @ 13:59:59
Mitt puder tog verkligen tokslut helgen som var. Och i och med att man har en bit att åka för att köpa nytt så är det inget man gör i en handvändning direkt. Så satt och letade och kikade runt igår förmiddag för att se vart det fanns att köpa.
 
På eftermiddagen kom sambon hem och pratade om att han behövde parfym o så behövde ju leila byxor. Men Elliott tokvägrade att följa med oss till stan så det blev faktiskt så att Elliott och jag stannade hemma och Leila och A åkte till Mjölby en sväng o shoppade lite grann.
 
Skickade ett sms med en bild på sminken o namnet på sminket...och faktiskt så kom han hem med exakt det pudret som jag behövde! Samt parfym till sig o byxor till Leila. Vilken tur man kan ha! Så nu kan jag ha lite färg i ansiktet i helgen när vi ju ska på kryssning =)
 
http://media.kicks.se/Image/Generate.ashx?uri=%7e%2fArchive%2fImages%2fProducts%2fManufacturers%2fmakeupstore%2f7330051137022-1.jpg&size=7&type=0&interpolationType=0
bild lånad från kicks
Make up stores wonder powder är verkligen det bästa pudret som finns...dyrt men så värt pengarna! Vad använder ni för smink?






Kommentarer
Postat av: ♥ Sojka ♥

Men åh 10 poäng till mannen! :D

2014-02-04 @ 23:27:17
URL: http://sojka.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback