Alldeles ensam.


2014-01-08 @ 11:19:00
Vad konstigt det känns att vara hemma just nu. Är bara jag som är hemma och det brukar inte vara så. Ända sedan jag blev arbetslös innan jul så har jag haft barnen hemma ju. Men nu efter alla mellandagar/klämdagar och allt så får de gå sina 15h i veckan.
 
Och vad gör då jag? Igår (med barnvakt till barnen hemma) var jag iväg och träffade min jobbcoach en sväng. Vi pratade massa jobb och sånt- och det känns som jag blev lite klokare iaf. Idag har jag suttit här och gjort om lite cvn och personliga brev och skickat iväg dessa med några jobbansökningar. Nu är det i full rullning här- och så har jag varit ute och kollat in massa jobbsök sidor osv. Imorgon och i övermorgon har jag obligatorisk träff på arbetsförmedlingen dessutom- så denna veckan lär ska gå fort. Är något varje dag! Det är en del o hålla reda på så dagens note to self är nog att skaffa en almanacka o ha med mig vart jag än ska ;)
 
Men fy vad jag vill ha ett jobb nu- kan säga att jag blev lite ledsen i ögat när jag åkte förbi mitt förra jobb förut och såg alla mina gamla arbetskamraters bilar ståendes där på parkeringen. Buääää :(
 

Men men- what dosen't kill you makes  you stronger ;) Är väl bäst o fixa lunch nu..antar att sambon kommer hem o vill ha lite mat sen.
 
Hoppas allt är bra med er?
 
love ♥






Kommentarer
Postat av: Sofie

ååååh känner med dig vännen.
Vet hur det känns.
Fast jag försökte njuta lite med. Pyssla hemma.
Fika med vänner (typ de mammalediga) och ja göra själv spa hemma.
För att få tiden att gå.

2014-01-08 @ 12:34:30
URL: http://sanningensrum.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback