Egoshopping med rabattchock!


2014-01-08 @ 15:54:05
Just nu är jag bara sååå glad och så nöjd. Har superduperlänge velat köpa mig ett par circle of trust jeans- men känt att jag kunnat unna mig ett par. Men nu idag fick jag äntligen chansen då det var 50% rabatt..det ni.
 
för just nu har passion for brands rea, och när man anger rabattkoden JUL när man ska betala i kassan så dras 50% rabatt av på utvalda varor (o tänka sig att alla cirlcle of trust jeans var märkta med detta) Lycka för mig! Hoppas de passar bara. Detta lär väl bli den enda shoppingen jag gör på ett tag framöver med tanke på situationen som råder. Men ååå så glad och nöjd jag är =) Längtar till de kommer hem!
 






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback