O vi börjar veckan med lite klanterier...


2014-01-27 @ 10:15:54
Ingen måndag om det inte sker lite missöden. Var så duktig och ordentlig igår och satte mig vid datorn och betalade räkningar. Brukar alltid betala via iphone appen annars (det är görsmidigt att scanna in fakturan ju ) men tänkte att det kunde va bra o va inne på datorn o betala nån gång med ;)
 
Nåja, fick iaf ett sms av sambon imorse om att det fattades pengar på ett av kontona vi har- och att jag hade dragit räkningarna från det kontot istället för mitt. Men jag vet att jag betalade från mitt konto och när jag var inne och kikade så hade jag ju betalat från mitt konto med. Var bara det att när jag kollade på andra kontot så hade jag visst betalat räkningarna från det med.
 
  Med andra ord har jag betalat dubbla räkningar. Känns sådär lagom skoj just nu :(  Hade typ lika mkt pengar på mitt som på det andra kontot så igår när jag hade fört över första gången så hade jag fortfarande lika mycket kvar på mitt konto- så då antog jag att det blev nåt fel så det inte gick igenom. Så därför betalade jag ju igen..
 
Ja fy, det är nästan pinsamt åt hur klantig man kan vara ibland.Undrar vad jag tänker med- om jag nu tänker alls ;) 
 
Sedan har det fortsatt lite till då jag nyss tappade ett ägg på golvet när jag skulle göra biffar- jag blev sååå himla glad ;)






Kommentarer
Postat av: Martina

Som om inte räkningar var tillräckligt dyrt ändå liksom :-/

2014-01-27 @ 13:10:09
URL: http://ytterligare.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback