Tur i Oturen.


2014-01-23 @ 09:37:32
Igår satt jag och betalade några räkningar. Lade tillbaka allt där de skulle ligga (trodde jag). Sedan igårkväll hux flux så låg inte min dosa i lådan när jag skulle föra över pengar. Den var borta och kunde inte hittas nånstans. Vände upp och ner på hela soffan- var till och med inne i barnens leklådor och kikade ifall de hade snott den o lekt med. men den va försvunnen!
 
Sedan igårkväll när jag skulle borsta tänderna så upptäckte jag när jag såg i spegeln att jag hade tappat mitt ena örhänge desssutom. Det var bara att gå ut i soffan och leta och leta- igen. Hittade inget örhänge heller. Började ärligt talat undra om det var nån som drev med mig. Och precis då fick jag för mig att dra undan soffan en gång till.
 
Och då hittade jag den där dosan jag letat ihjäl mig efter- men inget örhänge.
 
så tur i oturen var väl ändå att jag tappade örhänget? annars hade jag ännu letat efter den där nedrans dosan. Tänk vad vimsig o virrig man kan va som glömmer bort saker!?






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback