Dagarna går såå fort!


2008-12-07 @ 18:53:22
Nu va de kväll IGEN, o helgen e snart slut. Shit, tänk att  när nästa helg e slut så kanske, kanske vi är tre stycken istället här hemma.  man kan ju hoppas i alla fall!

idag har vi softat lite framför tvn o sen vid halv två åkte ja me mor,far,systrar william o fredrik in till mjölby en sväng o kikade. Där handlade jag två svarta bordstabletter med silvertrådar i, servetter, två handdukar o sedan två stycken enar som jag ska plantera i krukorna på framsidan där de nu sitter ljung!

imorn ska jag göra allt jag kan för o kunna få bebisen o vilja titta ut snart tror jag. Ska ligga på golvet o storstäda o skrubba i hörnen. Sedan ska jag fasen försöka äta något riktigt kryddstarkt, å så ska jag ge mig ut på långpromenad. Inte för jag tror de fungerar..men ska testa iaf, har ju ändå inge för mig menar jag!

nää..ska ta o spela lite grann nu. Har hittat alfapet på nätet..e ganska kul o spela när man itne har nåt för sig

vågar inte titta på oth längre, händer så mkt hemskt där hela tiden. Blir bara känslosam o börjar gråta.

kram till er alla läsare.






Kommentarer
Postat av: cammie

Det har lärt mig mycket om mig själv om inte annat =)



Norrmän är galna människor. haha. Men pojken min är svensk (från brasilien) så om ett år vänder vi nog nosarna tillbaka till sverige. Om 3-4 år är planen att flytta till Brasilien.

2008-12-07 @ 19:02:02
URL: http://tuscha.blogg.se/
Postat av: Malin

Tack så mkt:) Ja har hört att sex me ska ha en positiv effekt:) haha. Kramar

2008-12-07 @ 19:04:37
URL: http://malinjljung.blogg.se/
Postat av: Emma

Lycka till i morgon med försöken!! :D

2008-12-07 @ 19:49:32
URL: http://halmstadbebis.blogg.se/
Postat av: *Carro med en bulle i ugnen*

hehe så sant.. så nu e den öppe =) men nu längtar man ännu mer när man ser den ju ;) hihi.. men det blev fint.. åå man kan ju inte missa oth, men vet att man lipar rätt mkt du =)hehe trevlig kväll

2008-12-07 @ 20:36:29
URL: http://truelove4everr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback