Dagens besök på vårdcentralen


2008-12-27 @ 18:05:53
Idag var vi o vägde elliott igen, var ju två dagar sedan sist. Och idag hade han äntligen gått upp i vikt. Så numera väger han 3460 istället för 3340, han är såå duktig lillkillen. Äntligen så fungerar det hyfsat bra med ersättningen faktiskt, även fast jag helst bara skulle vilja ge han tutte hela tiden. Nu ska vi köra på med ersättningen ett tag till, sedan vill ja ta någon testdag o se om de funkar o helamma. Men kanske iofs e så att man inte har nån grädde, utan att det är minimjölk istället.

Vi badade nyss Elliott för andra gången, var såå mysigt. Han sov en stund, men vaknade efter ett tag o va klarvaken. Tog massa kort på badet idag, förra gången blev de krångel med kameran så inga av de bliderna jag hade tagit va med stod bara filfel =/

Elliott ligger just nu o myser i sin pappas famn. De är de finaste i bästa här i världen <3 älskar mitt liv som mamma och sambo...hade aldrig trott att jag skulle få uppleva detta, lyckan e total. han e så snäll me; sover mest hela tiden o gnäller nästan aldrig (PEPPAR PEPPAR), fast just nu skulle jag önska att han va vaken lite mer för han e såå söt när han tittar med vidöppna ögon.  Han e väldigt lik far sin med säger alla, o det är ju faktiskt inte så lustigt.
Tog kort på elliott igår när han satt i hörnet av soffan o då va de läskigt likt far hans.

Vad har alla andra för sig då?

kramar






Kommentarer
Postat av: Emma

Nja hon har sina upp och ner. Tycker det är jätte svårt få i henne den. Även att få i henne den mjölken jag pumpar ut. Gick bra 2 ggr idag och sedan för vi blev så glada för det gick så bra så har det varit strul resten av dagen. Svårt få henne att äta så mkt som hon ska också. Hon somnar sedan är det omöjligt få liv i henne igen och få i henne det. Men vi får se vad de säger i morgon när vi ska på koll igen. Min mjölk har iaf runnit till nu alltid något. Vad använder ni för något för att få i elliott ersättningen? Hoppas allt är kanon med er :) Kram

2008-12-27 @ 18:33:38
URL: http://halmstadbebis.blogg.se/
Postat av: Johanna

Nope, har "för" mkt mjölk..

Så hon slutade suga, och lätt det bara rinna ner i magen..

Och efter som hon sluta suga, försämrades min produktion.

Så då kom de för lite mjölk, hon gick ner för mkt, vi blev inlagda på sjukhuset..

Men nu så verkar det gå åt rätt håll.. :D

2008-12-27 @ 18:45:21
URL: http://familjenkorb.blogg.se/
Postat av: Alina

Ha en trevlig kväll! :)

2008-12-27 @ 18:48:57
URL: http://emmiealina.blogg.se/
Postat av: Marielle

Var med och tävla om priser från ett kritvitt ställe! Det enda du behöver göra är att besvara en fråga. :-) Kram

2008-12-27 @ 18:49:31
URL: http://marielletorgersson.blogg.se/
Postat av: Madelaine

Jag kollar Tv, tvättar och känner mig ensammen..:(

2008-12-27 @ 18:50:19
URL: http://madelainef.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback