Kväll...igen


2008-12-02 @ 19:28:48
har precis nyss beställt hem en film som Älsk. ska få i julklapp av mig o bebben. En film han pratat lite om att han vill ha..hoppas han blir glad =)

Det regnar ute just nu, ösregnar. Smattar som bara den på vårat altantak. Denna dagen har gått i rusande takt med faktiskt.  har legat ner mkt o vilat mig idag, men sen har de samtidigt kliat i fingrarna med. Så resultatet av de blev negerbollar till på lördag, rulltårta som ska in i frysen o användas till bakelser som efterrätt på fredag kväll.

Frågan e bara va man ska bjuda svärmor o svärfar på för mat på fredag. Orkar ju inte direkt hålla på o laga nåt avancerat..någon som har tips?

Imorn är de dags för barnmorskebesök igen, hoppas innerligt att de blir de sista, om inte så är de sista besöket om två veckor (i v41) hoppas att barnmorskan ska klämma o känna o säga nåt sådant som att de kan hända närsomhelst..inte för jag tror de..men hoppet  e de sista som överger en.

kramis






Kommentarer
Postat av: martina

haha. jaa, det är jag som är helt väck på vilket datum det är. :)

2008-12-02 @ 19:38:06
URL: http://wiback.blogg.se/
Postat av: Eva

tacogratäng..det är smidigt och enkelt =)

2008-12-02 @ 19:42:29
Postat av: emlisch

men eda: fick tacopaj i helgen då andreas svägerska fyllde år.de tycker nog det är tjatigt me tacos..nåt annat tips?

2008-12-02 @ 19:52:07
Postat av: vera

kyckling med färskpasta och creme cousice(eller hur nu det stavas) vitlös och franska örter.

stek kycklingen, häll i såsen (jag brukar köpa två st) och sen pastan till, väldigt simpelt, men sååå gott :D

2008-12-02 @ 19:58:34
URL: http://vmiss.blogg.se/
Postat av: LAACY

joo, de klart! jag överreagerar bara blöööö .. han är så ba, tar hand om maya helt nu även om han inte är hemma och jag e de så kmr han hem och går ut med henne. Jag klarar ju itne de längre, han är bra steven =)

2008-12-02 @ 20:13:52
URL: http://mami89.blogg.se/
Postat av: Mama Mad

Gör något ugnsbakat! Då slipper du stå vid spisen..;)



Ja målas över de små hålen bara..;) Fast det får sambon göra..Börjar få lite städnoja och föreberedelse noja..vill ha allt klart nu!!

2008-12-02 @ 20:44:44
URL: http://madelainef.blogg.se/
Postat av: Miian

heeeey babe!

äntligen hade jag tid att kika inom här,inget som hänt ser jag :P

Hoppas du och bebis mår finemang,ang mat så vet jag faktiskt inte :(

Jag tycker lasagne e svingott med massor av fräsch sallad nåt gott bröd och dressing ;)

Kan man fixa klart innan och bara stoppa in i ugnen för värmning.

Kram på dej!

2008-12-02 @ 21:18:18
URL: http://miian.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback