måndag morgon 5 dagar kvar


2008-12-08 @ 10:16:09
Har sovit ganska bra inatt när jag väl somnade vill säga. HAde så jädra ont igår, trodde nästan att de skulle hända nåt inatt men icke sa nicke. Det tryckte som fasen neråt till och så hade jag massa stickningar och ilningar där med. Men efter ett tag så lyckades jag på nåt sätt somna ifrån de. o nu känner jag inge. Bebis låg väl o lattjade lite därnere me huvudet. Revbenen gör fortfarande ont, används väl som bollplank..haha!

Idag ska jag inte göra ett jutta hade jag tänkt. Ska nog bara försöka ge mig ut på en liten prommis sen. Blir nog o ligga på soffan o glo på lite filmer..ska bli skönt!


hoppas alla hade en bra helg.kramar






Kommentarer
Postat av: *Carro med en bulle i ugnen*

åå hoppas d sätter igång snart för din skull... ja ska me bara ligga hemma idag o se nåra filmer, haft såna samandragningar inatt =( så måste vila..

2008-12-08 @ 10:20:02
URL: http://truelove4everr.blogg.se/
Postat av: elina

åhh hoppas det sätter igång snart :) för din/er skull. Jag gick över 6 dagar och det var alldeles för länge ;P haha man kanske skulle investera i en handammsugare, önska sig det i julklapp kanske hehe kramkram

2008-12-08 @ 10:31:19
URL: http://neagullunge.blogg.se/
Postat av: erika

de gör du helt rätt i! skönt!!

2008-12-08 @ 12:38:57
Postat av: Malin

Åh då e de kanske inte lång tid kvar:) Kramar

2008-12-08 @ 13:24:14
URL: http://malinjljung.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback