Mjölk


2008-12-12 @ 17:21:28

nu har mjölken börjat rinna till. Droppar om bröna vill jag lova o hårda e de me för den delen. Skönt att allt funkar så bra som de gör. Elliott har klarat av amningen galant ända sedan han kom ut. inom en timma efter födseln så tuttade han på mammas bröst, o de gjorde han bra! Ser ut som elliott varit utomlands just nu, han har fått en släng av lite gulsot i ansiktet. Inge farligt som ska åtgärdas dock eftersom de bara är i ansiktet. Men barnmorskan rådde oss att se till att amma var tredje timma även om han sov, då skulle vi väcka honom. För sova..de kan han verkligen med =)

Igår lade vi in bilderna från förlossningen på datorn o tittade på andreas o jag. började självklart o böla när jag såg på bilderna från när han precis kommit ut o ligger på mig..ett sådant underbart ögonblick går inte o beskriva, lycka till hundra!!

Snart ska farmor o farfar komma hit o hälsa på, hoppas plutten vaknar så de får se hans underbara ögon o kanske hålla honom med.

hoppas alla andra mår så bra som jag gör just nu :)

kramar i massor







Kommentarer
Postat av: Madelaine

Va skönt att allt flyter på bra!! Är så glad för er skull!! Vill ha mer bilder på er lille prins!!=)

2008-12-12 @ 17:39:02
URL: http://madelainef.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback