så jädra imponerad


2008-12-08 @ 20:55:46
måste ge en stor eloge till pappan i dokumentären som gått på femman sedan klockan åtta ikväll. Handlar om världens minsta mamma. Hon är 86 centimeter lång och har en fyra månaders bebis. Hennes graviditet var en högriskförlossning i och med att hon e så liten. när bebisen låg i magen kunde den ha klämt åt både hjärta o lungor så mamman hade dött. Men jaja..iaf. Är jätteimponerad av pappan till bebisen. Både mamma o pappa o bebisen bor hemma hos tjejens föräldrar. O han har verkligen fått göra allt. Han tar hand om bebisen, han bär mamman vart hon än ska eftersom ena hennes ben är längre än de andra o hon har svårt o gå för de. Jätteduktig ju...aldrig sett en så engagerad pappa! o de syntes så väl på honom att han älskar sitt barn över allt annat på denna jorden.

Något som va lite skrämmande dock va att deras barn föddes 6 veckor för tidigt med gomspalt. De visade när bebisen fick andningssvårigheter pga gomspalten då mjölkresterna fastnade..han var där direkt med nässugen o sög ur alla rester..fyy va hemskt de va o se! Ska jag va ärlig så tycker jag nästan att de jobbigaste me dokumentären på något sätt va den korta mamman, för hon bara gnällde hela tiden. inge va bra..men pappan..han bara kämpade o kämpade hela tiden. Ursäkta att jag tjatar om honom men blir man impad så blir man! Är jätteimpad av mamman me att hon lever sitt liv som vilken normal människa som helst alltså.

nu har ja sagt mitt, är csi nu!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback