shit säger jag bara.


2008-12-05 @ 20:36:31
Varit en jobbig dag idag. Mkt fixande här hemma. Inte hann ja o vila mig nånting. Min sambo lovade mig igår att han skulle ta o städa idag närhan kom hem från jobbet. Men han slutade jobba senare o sen åkte han till återvinningen. Så fick sätta igång o städa själv. SEdan blev de som ja trodde, fick fixa maten själv o så. Han låg på soffan /satt vid datorn o softade medan ja for runt o skulle städa toan samtidigt som jag skulle tvätta händerna rent o försöka börja plocka fram allt. Så nu tänker jag unna mig själv o bara ligga på soffan o glo tills det är dags att gå o lägga sig.

Var trevligt att svärföräldrarna kom hit o a's bror med. Fick en orkide (älskar orkideer), fick massa vita asietter, presentkort på kappahl av svärmor o svärfar, presentkort på kappahl av a's bror, fru o brorson. VA mums med hemmagjord pizza o pizzasallad. Vi kom fram till att vi måste göra de oftare här hemma.

nää.. nu e ja helt seeegisgubbis så ska ta o runda av här o så får ja blogga imorn igen.

Har haft världens trevligaste födelsedag, imorn e de bara ett kalas till..sedan tycker jag att bebisen kan komma..haha. Drömma går ju iaf.!

godnattkramar






Kommentarer
Postat av: Anonym

O är ju så fina blommor,kul att få. Godnatt tjejen! Kram

2008-12-06 @ 00:15:14
URL: http://thedevilwears.blogg.se/
Postat av: matilda

heej :) kolla gärna in och kommentera min blogg! ;):) (eller följ/prenummerera på den) :)

2008-12-06 @ 00:23:40
URL: http://matildaabergs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback