SHIT


2008-12-08 @ 18:43:41

ser på unga mödrar. VAr en ung mamma där som nyss sa att hon vill ha 5 barn innan hon fyllt 25. Hon har precis fått sin tredje grabb o verkar ha fullt upp ändå. Hur fasen ska hon då klara av 5 barn? jag är 25 o har inte ens fått mitt första barn än. Tjena mittbena säger jag bara!!


min syster va i stan idag förresten, skickade bud me henne om att hon skulle köpa sunes jul. Så nu ligger den dvdn här på soffbordet o väntar.. men ska hålla mig tills imorn förmiddag. Då blir de sunetajm..så kul de ska bli =)

tack syster emma, du e sååå snäll :)




haha..blev fel..hade skrivt 25 barn istället för 5..sorry







Kommentarer
Postat av: Malin

Herregud! De verkar ju sjukt att ha 25 barn.



Ah sunes jul. Den e så rolig:D



Kramar

2008-12-08 @ 20:25:46
URL: http://malinjljung.blogg.se/
Postat av: Malin

haha. ja de borde ja nästan fattat:D Kan man ens få 25 barn? Detsamma. Kram

2008-12-08 @ 21:03:20
URL: http://malinjljung.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback