The award


2008-12-04 @ 21:03:55


Reglerna:
1. De som mottagit awarden ska lägga upp en bild på den.
2. Länka till den bloggen du fick den ifrån
3. Ge den vidare till sju andra bloggare & länka till deras sidor.
4. Lämna ett meddelande i deras bloggar, så de vet att de fått awarden.

OBS: min länkfärg har ja inte lyckats ändra än men kör man muspekaren så ser man va de står för namn.

fått  utmärkelsen (award)  från mama mad. så tackar, o niger snällt !

här kommer sju bloggar som jag läser dagligen (e massa bloggar man halkar in på varje dag ju)

mia-  en jättesnäll skånetjej som vet hur man ska göra för o få folk o småle och hon har alltid massa bra tips. För cirka ett år sedan gick hon oxå i väntans tider med en bebis som va beräknad dagen efter lucia. Har världens sötaste dotter.
Carro- en av de gravidbloggarna jag följer dagligen, bebis beräknad att anlända om 77 dar.  Verkar vara en supergo o trevlig tjej.
*sofie*- denna bloggen är en av de bloggarna jag följt längst tror jag. Började följa bloggen när hon var gravid med deras son Alexander som föddes förra sommaren. Hon har alltid massa bra mat och baktips, verkar alltid vara så glad o positiv. Hon ger många ispiration. Har dessutom varit roligt o kunna läsa om hennes sons utveckling från bebis till nu.
vera  började läsa hennes blogg för ett par veckor sedan. Verkar vara en riktigt trevlig tjej som ursprungligen kommer från jönköping. Hon går just nu o väntar på att deras bebis ska välja att ploppa ut.
malinljung- väntar en son 12 april. verkar vara en jättesnäll tjej.
laacy- en blivande ung mamma med en bebis som e beräknad att anlända en dag innan vår bebis :) man känner igen sig en hel del i frustrationen o väntan eftersom vi nästan e lika långt gångna.
Emma blev så glad förut idag när jag fick se att hon bestämt sig för att börja blogga igen. Emmas blogg är en av de jag följt längst med. Hon är kompis med sofie. Förra året fick de en jättegullig flicka. Känns kul att ha fått följa henne o att fått se o läsa om dotterns framsteg från att va i bebismagen till nu.  E kul att få följa henne o hennes familjs vardag.






Kommentarer
Postat av: Miian

oh tack =)

min andra idag,vad snällt.

fint du skrev om mej ;)

Nu e snart din dag häääär,hoppas bebisen med är det =)

Som du bakat och lagat,måste fråga om den där tårtan blev god?

lät himla gott ;)

kram

2008-12-04 @ 21:18:01
URL: http://miian.blogg.se/
Postat av: vera

jag fixar det imorgon :D

2008-12-04 @ 22:07:17
URL: http://vmiss.blogg.se/
Postat av: *Sofie*

Så gulligt av dig, tack tack!!!



Jag glömde skriva att jag gissr på en pojke i din mage hihi.



Hoppas allt är fint med er!



Kram

2008-12-04 @ 22:10:03
URL: http://mizzsofie.webblogg.se/
Postat av: *Carro med en bulle i ugnen*

naaw va gullig du e.. du e den bästa gravidblogg enligt mej då =)

2008-12-05 @ 17:07:25
URL: http://truelove4everr.blogg.se/
Postat av: Emma & Vera

å tack snäckan jag lovar att fixa med utmaningen imorrn, kan inte göra fler inlägg ikväll ju hihi ;)

hoppas bebisen kommer ut snart, jag är nyfiken i en strut på hur den lille/a ser ut :)

kram

2008-12-06 @ 20:57:57
URL: http://mindottervera.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback