Trååkdag


2008-12-02 @ 12:36:27
Idag har jag tråkigt. finns inge o göra här hemma o ja har ju bestämt att ja inte ska göra alltför mkt nu utan vila min kropp i´stället inför vad som komma skall. Men va sjuttsiken ska man göra när man inte kan vila sig? när man bara känner för o göra något o de bara kliar i fingrarna? JA har inte en aning..Surt är de.

har sovit som en kratta inatt, kissat,kissat o kissat o kissat lite till. När ja väl kunde sova ordentligt så vaknade jag helt plötsligt upp o kom på  mig själv me o ligga o älta saker som inte ens spelar nån roll. O sen när ja somna igen ja då skulle älsklingen gå upp o jobba. Sedan va ja så hungrig vid halv 6 så va tvungen o gå upp o äta.
Vaknade sen vid halv tio, kollade på klockan o fick nästan panik. Inte kan jag sova så länge tänkte jag? men egentligen kan man ju göra de me gott samvete, ja har ju ändå inget som ska göras.

konstigt att man alltid ska ha dåligt samvete för sådant  som egentligen är okej, hormoner eller hormoner?






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback