välkomna


2008-12-19 @ 21:23:07
välkomnar alla till min numera lösenordsskyddade blogg.känns skönt o veta vilka de e som läser nu faktiskt =)

idag har vi varit i ateljen o tagit kort till bb nytt som ska va me i tidningen om några veckor. Gick väl sådär. han sov hela vägen in till linköping, o sen när vi va i studion så började han gny lite grann, o han ville inte alls sitta i min arm han spjärnade emot o ville bara ha huvudet åt sidan hela tiden istället för o titta rakt fram. till slut illtjöt han. De hela slutade me att vi fick välja ett av de första vi tog eftersom vi inte kände för o ta om o om igen me en gråtande elliott. o de sista han gjorde innan vi skulle resa oss upp ur pallarna va såklart att bajja lite me...bara bubblade till.haha, han e för go våran son =)

var på cloettaboden en sväng efter o köpte lite choklad, mums säger jag bara. Sedan va ja inne på kappahl en sväng o köpte mig en vinterjacka, en blus till julafton o en dress till elliott.

nu sitter vi här o tar de lugnt..ska om en liten stund amma elliott igen..sedan ska jag griljera en julskinka o sedan ska jag gå o lägga mig i nån timma innnan de e dags för amning igen. Spännande va?

de tycker jag iaf.. älskar livet som mamma faktiskt..helt underbart.



elliott igår innan vi skulle gå ut o gå <3



på sin filt som han fick av sin kusins farmor o farfar, e en bebisfilt i fleece med julmotiv på (en nalle o gran bland annat) hur söt som helst!






Kommentarer
Postat av: Mia

åh så otroligt söt han är =)

Jag LÄNGTAR såå till april då min lille pojk ska kika ut, blir så otroligt bebissjuk när jag ser dina söta bilder =)

2008-12-19 @ 23:26:13
URL: http://theo070723.blogg.se/
Postat av: Madelaine

Nej inga som helst tecken på att bebis skulle komma snart..Jag tror jag kommer gå över tiden! Med största sannolikhet..Men snacka om att längtan bara blir starkare och starkare..



Jag tycker också det låter spännande!! =)

2008-12-20 @ 10:59:32
URL: http://madelainef.blogg.se/
Postat av: E

Så fin :)

2008-12-20 @ 11:02:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback