Värk


2008-12-06 @ 22:24:24
ja fy bubblans va de värker i fötterna på mig. De e svullna o dana om nåt. Blir nästan värre de dagar man har full rulle o fixar o donar här hemma me o laga mat o baka o sådant. Har till o med varit så idag så när man tryckt in ett finger i foten o tar bort de så är det fortfarande en inbuktning kvar i foten. sjukt värre.

Skulle raka mina ben förut me förresten, fick vinkla o greja me benen för o komma åt. O kan lova er att jag fick kramp i båda vaderna ett antal gånger, o inte nog me de..va såklart tvungen o riva upp en stor reva på höger häl..va så skönt o forsade inte alls blod, undrar vart allt blod kom från egentligen!

Sitter nu här med en blöt handduk i håret, har tagit mig en liten kvällsdusch så ja ska ha de svalt o behagligt nu när jag går o lägger mig i sängen o försöker sova. HAr sovit så dåligt på sistone o kan säga att de numer syns på mina ögon, e gråsvart under ögonen har nästan lite påsar..fy säger jag! Men det är allt värt de =)

Kalaset idag gick jättebra, folket kom vid tre o gick innan 6, sedan va de bara o plocka undan o dona lite. Fick en hel del fina presenter igår o idag..lägger nog ut bilder på dom imorn om jag orkar. Kommer även magbilder imorn..

för jag orkar inte nu..ska försöka sova sålänge de går nu inatt/imorn bitti


godnattkramar till er alla gulliga läsare!//// pessimistEmelie






Kommentarer
Postat av: cammie

hehe, ja..jag känner mig nästan som en liten hamster här! =)..kan inte låta bli att pilla och dona lixom ;) ;)

2008-12-06 @ 22:45:18
URL: http://tuscha.blogg.se/
Postat av: SoffiZ

Så himla spännande!!! Nu kommer bebben snart!!

2008-12-07 @ 00:47:09
URL: http://soffiz.blogg.se/
Postat av: Madelaine

Blir sömnen värre ju närmre BF man kommer? För jag är helt utpumpad..Snart har du ditt lilla mirakel här!!

2008-12-07 @ 11:19:54
URL: http://madelainef.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback