yes, kanske blir jul imorn ändå =)


2008-12-23 @ 19:43:20
usch, var så himla oroliga förut idag, elliott vägrade äta o de han fick i sig kräktes han bara upp..kom över hela hans nylle o sprutade ersättning ur näsan på stackaren. kände mig såklart hjälplös o börja böla så fort de hände. blev sååå nervös så ringde till bvc o vi fick komma dit direkt. tanten vi haft e ledig nu så vi fick träffa en annan tant som verkar mkt bättre än våran virriga och inkompetenta sköterska.

enligt hennes våg har elliott gått upp 90 gram sedan igår, så de går ju åt rätt håll de här. kom fram till att jag bara ska amma nu igen så får vi se hur de går, verkar han inte mätt så sa hon att vi skulle använda lite ersättning med. ska amma varannan timme o minst en gång på natten då jag säkerligen får väcka vår lille sömntuta till son. på juldagen blir de sedan återbesök för o se om han gått upp mer, har han inte de så får vi väl köra på ersättningen igen..då kommer han garanterat spy som en galning igen.

men tror att de e fel på nåns våg därnere på bvc, för 90 gram plus på mindre än ett dygn o då hade han ändå kräkts upp massor, så nästa gång vi e hos vår vanliga sköterska igen o OM vågen visar minus så ska jag minnsann kräva att vi testar den andra sköterskans våg så ser vi om de visar likadant där me, gör den inte de så får de fasen undersöka vilken som visar fel.

jag e iiaf jätteglad nu, skönt o slippa oroa sig på självaste julafton, de blir jul imorn ändå =)

hoppas allt e bra med alla.

god jul från mig o elliott.

kramar






Kommentarer
Postat av: elina

åh vad skönt att höra :) man "hör" på dig att du är mkt positivare ! hoppas att han har gått upp och att det funkar att amma fullt ut, men du är inte otillräcklig om det inte funkar ! Ha en underbar dag imorgon ! kramar

2008-12-23 @ 20:05:50
URL: http://neagullunge.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback