VECKANS BLOGG TÄVLING v 35


2009-08-16 @ 20:53:52

Nu drar det igång en ny tävling om veckans blogg..tänkte ha en tävling varje vecka nu sålänge intresset finns. HAr ju precis utsett veckans blogg för v 34, så nu blir tävlingen om att bli veckans blogg v 35.

såhär går det till: kommentera detta inlägget och skriv där vilken blogg du vill nominera. Man får nominera sin egen blogg.
kl 20.00 onsdag 19/8 så kommer 5 finalister av dessa utses. Detta kommer att bli de bloggar som blivit nominerade mest! är det så att de nominerade bloggarna  bara fått en nominering var så är det de fem första bloggarna som blivit nominerade som kommer till final.
Sedan kommer man att få rösta på finalisterna fram till söndag kväll kl 20.00 då vinnaren kommer utses.
Den bloggen som vinner kommer att få en länk till sin blogg efter varje skrivet inlägg i denna blogg. dessutom kommer den få en länk till sin blogg i en av flikarna längre upp.


OBS: en nominering per person, och en nominering per ip-adress. flera kommentarer från samma ip adress kommer att räknas som en enda nominering.

låter det intressant? sätt igång o nominera vet ja =) de bloggarna som varit med och tävlat nu får givetvis vara med o tävla igen. (Har man dock vunnit tävlingen så får man vänta en vecka till innan man kan vara med o tävla igen.)

hoppas vi får en tävling denna veckan me nu då =)

man får väldigt gärna göra reklam för tävlingen i sin egna blogg om man vill.

lycka till!







Kommentarer
Postat av: Tezzan

Åååååhhhh vad glad jag blir när du skriver så fint till mig..blir ännu gladare o mer positiv då..ti hi..

Ja jag o Alicias pappa har en JÄTTE bra kontakt med varandra..ja jag håller helt o hållet med om att man måste ha en bra relation för barnens skull..ibland så fungerar man inte alls ihop som par men som komisar fungerar man kanon bra ihop o det e nog så med Jocce o mig..ti hi.. Fast helst av allt så skulle jag ju vilja leva mamma,pappa o barn..men detta går oxå kanon bra!! JAg är lycklig o han oxå o Alicia verkar tycka att det e bra än så länge iaf.. ;) så länge vi håller kvar vid vår goda relation o så länge vi får allt att fungera o har det så här bra så länge tror jag att hon oxå kommer att tycka att det e bra... Tycker att det e så roligt att gå in o se när du har skrivit till mig för jag blir så glad då.. :D Tusen pussar o kramar till dig o din lilla söta o fina familj!

Kram kram

2009-08-16 @ 21:17:03
URL: http://tezzan82.webblogg.se/
Postat av: Anne-Lie

Tack så mycket=). Vad glad jag blir, första gången jag vunnit nåt sånt här. Jag skulle vilja nominera min kompis blogg www.metrobloggen.se/AIP

2009-08-16 @ 21:40:01
URL: http://nomismamma.blogg.se/
Postat av: Amanda & Oscar

Ja då nominerar jag väl min egen blogg då!

2009-08-16 @ 22:09:14
URL: http://glantan.blogg.se/
Postat av: .

Då röstar jag på http://glantan.blogg.se/ för den läser jag varje vecka ;)

2009-08-17 @ 11:36:20
Postat av: Liza

Väldigt trevlig blogg med mycket bilder och ovanligt glad bebis.....

2009-08-17 @ 14:38:27
URL: http://glantan.blogg.se/
Postat av: Emma

ja men då nominerar jag min egen blogg då, så kanske folk hittar tillbax till mig ;)

Och du, tack för din kommentar i inlägget som jag tog bort!

nu vet du iaf lite hur mitt liv sett ut de senaste åren, och då kanske du förstår varför jag går sjukskriven å kämpar på :)

2009-08-17 @ 17:48:56
URL: http://mindottervera.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback